سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۵ ماه نخست سال جاری؛

ورود بیش از ۵ میلیون تن کالای اساسی به کشور از طریق بندر امام خمینی (ره)

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از ورود بیش از ۵ میلیون تن کالای اساسی در ۵ ماهه نخست سال جاری از طریق بندر امام خمینی (ره) به کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به ورود بیش از 5 میلیون تن کالای اساسی در 5 ماهه نخست سال جاری از طریق بندر امام خمینی(ره) به کشور بیان داشت: این میزان واردات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

وی، گندم، ذرت، سویا، جو، برنج، شکر و روغن را از جمله کاهالای اساسی وارد شده به کشور عنوان کرد.

دریس، سهم این مجتمع بزرگ بندری در بازار واردات کالاهای اساسی کشور را بیش از ۷۰ درصد دانست و اظهار داشت: چند دهه فعالیت به عنوان هاب غلات منطقه و ایجاد زیر ساخت های لازم اعم از زیر ساخت های تجهیزاتی و انبار، از مهم ترین دلایل و مزیت های بندر امام خمینی(ره) در کسب این جایگاه بوده است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان، فعالیت سایت های سرمایه گذاری بخش خصوصی به منظور نگهداری غلات، وجود پایانه تخصصی تخلیه و بارگیری غلات با برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات تخصصی جهت ارتقاء نرخ سرعت تخلیه و بارگیری را از دیگر مزیت های بندرامام خمینی در جهت جذب صاحبان کالاهای اساسی برشمرد.

انتهای پیام/گ

رکوردشکنی صادرات از بندرامام خمینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.