سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

ساعی: تیم ملی تکواندو انتظارات را برآورده کرد

عضو کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران گفت: تیم ملی تکواندو ایران پتانسیل کسب سه طلا را داشت و ملی پوشان توانستند انتظاراتی را که از تکواندو داشتیم برآورده کنند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هادی ساعی عضو کادر سرپرستی کاروان ورزشی کشورمان درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در این دوره از بازی های آسیایی بیان کرد:عملکرد تکواندو در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ خیلی خوب بود وملی پوشان خوب عمل کردند. تیم ملی تکواندو ایران پتانسیل کسب سه طلا را داشت و ملی پوشان توانستند انتظاراتی را که از تکواندو داشتیم برآورده کنند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره تاثیر داوری در بعضی بازی‌ها به ویژه فینال امیر محمد بخشی با حریف کره‌ای عنوان کرد: داوری تاثیر داشت و در بازی بخشی، داور‌ها امتیاز‌های مشت کره‌ای را راحت دادند.

ساعی ادامه داد: امیر محمد بخشی بازیکن خوب و جوانی است که جسارت خوبی دارد و در مسابقه نیمه نهایی برابر قهرمان المپیک به پیروزی رسید و در فینال هم در دیداری نزدیک بازی را به دیگر قهرمان المپیک واگذار کرد. فکر می‌کنم بخشی آینده خوبی داشته باشد.

عضو کادر سرپرستی کاروان ورزشی ایران در پایان گفت: تکواندو در این دوره از بازی های آسیایی نتیجه قابل قبولی داشت و ملی پوشان حوان این تیم آینده خوبی دارند.


بیشتر بخوانید: عسگری: حق امیر محمد بخشی طلا بود


انتهای پیام/

اظهارات ساعی درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در بازی های آسیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.