رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تمام کارشناسان و داوران دیدند که حریف کره‌ای امیر محمد بخشی با ناداوری قهرمان بازی های آسیایی شد.

‌پولادگر: حریف کره‌ای با ناداوری قهرمان شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در خصوص فینال امیر محمد بخشی مقابل نماینده کره جنوبی گبیان کرد: تمام کارشناسان و داوران و تکواندوکاران دیدند که حریف کره‌ای چگونه با ناداوری قهرمان شد. به ضربه سر او امتیاز ندادند و امتیاز‌هایی که به ضربات مشت این بازیکن دادند واقعی نبود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او افزود: کره جنوبی مدال طلای مردان را نداشت به همین دلیل هر کاری کرد تا این بازیکن قهرمان شود و باعث تاسف است که نفر یک المپیک با ناداوری حق یک جوان ۱۸ ساله را بخورد.

پولادگر عنوان کرد: از عملکرد تیم مردان راضی هستم اما از عملکرد بانوان رضایتی ندارم و باید در خصوص آن‌ها بازنگری‌هایی صورت بگیرد و البته تیم پومسه ما عملکرد قابل دفاعی داشته است.

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: در قسمت مردان نتایج ما بالاتر از پیش بینی‌ها بود، اما در بانوان به آنچه پیش بینی کرده بودیم نرسیدیم.


بیشتر بخوانید: مدال نقره آسیا بر گردن بخشی


انتهای پیام/

اظهارات پولادگر درباره دیدار فینال امیر محمد بخشی در بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار