سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حمایت بنیاد علوی:

راه اندازی واحد‌های تولیدی در ۲۲ روستای شهرستان چالدران

با حمایت بنیاد علوی واحد‌های تولیدی در۲۲ روستای شهرستان چالدران راه اندازی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در سال جاری با حمایت بنیاد علوی در ۲۲ روستای شهرستان چالدران واحد‌های بسته بندی و تولید گیاهان دارویی و عرقیجات راه اندازی شده است.

بروکی کارشناس طرح توان افزایی جوامع محلی بنیاد علوی گفت:بانوان روستایی با حمایت مالی و نظارتی این بنیاد و با استفاده از ظرفیت‌های منطقه‌ای قدم به عرصه جمع آوری و تولید گیاهان دارویی گذاشته اند تا نقش موثری در اقتصاد منطقه داشته باشند.

وی ادامه داد: بنیاد علوی با هدف ایجاد اشتغال، جمع آوری عرصه گیاهان دارویی را در سطح بازار‌های داخلی شروع کرده است.

بروکی بیان کرد: در حال حاضر در فاز اول طرح در ۲۲ روستای شهرستان چالدران کار‌های جمع آوری و بسته بندی شروع شده و در مراحل بعدی در تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این طرح اجرا خواهد شد.

مریخی تسهیل گر بنیاد علوی و ناظر واحد‌های عرضه گیاهان دارویی بیان کرد: توانستیم در روستا‌های مورد هدف افراد علاقمند به تولید گیاهات دارویی را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از شناسایی با تشکیل گروه‌های شغلی که عمدتا بانوان روستایی هستند اقدام به جمع آوری، تولید و عرضه گیاهان دارویی می‌کنیم.

مریخی افزود:محصولات تولیدی این بانوان روستایی بعداز بسته بندی توسط تسهیل گران بنیاد علوی در جهت فروش به بازار مصرف عرضه می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی این واحد‌های تولیدی زمینه اشتغال ۸۰ نفر از بانوان روستایی این شهرستان فراهم شده است.

انتهای پیام/ی

 

اشتغال ۸۰ نفر از بانوان روستایی

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.