سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی شهرستان گناوه در هفته دولت

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه گفت: در هفته دولت سال ۹۷ افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی شهرستان گناوه با هزینه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد بازیاری عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: ما در هفته دولت رسالت مهمی که معرفی خدمات دولت به مردم است را به عهده داریم که این مهم باید به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: طرح‌های قابل افتتاح در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه عبارتند از: افتتاح خانه‌های بهداشت روستا‌های گاو سفید، محمدی و چاهبردی که مساحت هر یک از این مراکز ۱۰۰متر مربع و هزینه هر کدام یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال که جمعا به مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

بازیاری افزود: از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در این هفته ساختمان اداری و سالن کنفرانس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان با هزینه ۱۷ میلیارد ریال و مساحت ۷۰۰ متر مربع که فضای فیزیکی آن توسط یکی از خیرین شهرستان و تجهیزات آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تامین شده است.

وی تصریح کرد: دیگر طرح نیز بخش بستری و ترمیم زخم بیمارستان سوانح و سوختگی شهرستان است که مساحت آن ۵۰۰ متر مربع و هزینه ساخت و تجهیز آن یک میلیارد ریال است؛ این بخش اولین بخش ترمیم زخم در شمال استان و دومین مرکز در کل استان بوشهر است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: مطالبات به حق مردم شریف شهرستان گناوه در حوزه بهداشت و درمان با تلاش و همکاری همه نهاد‌ها باید محقق شود.

وی اظهار داشت: طرح‌های دیگری نیز در دستور کار است که در ماه‌های آینده افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/م

۲۲ میلیارد ریال پروژه بهداشتی و درمانی در گناوه افتتاح می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.