سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ مستقر در شهر و جاده‌های این شهرستان در تعطیلات نوروز به مسافران و گردشگران و مردم این منطقه خدمات ارایه می‌کند.

پنج پایگاه اورژانس درگناوه به گردشگران نوروزی خدمت رسانی می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد بازیاری روز دوشنبه گفت: باتوجه به حجم زیاد جمعیت مسافران نوروزی به شهرستان گناوه و لزوم خدمات رسانی درحوزه سلامت، ۲ پایگاه جاده‌ای درجوار روستای چهارروستایی و شول،۲ پایگاه شهری و یک پایگاه در ساحل مستقر و بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

وی اضافه کرد: نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان از ۲۵ اسفندسال گذشته تا پهارم فروردین ماه جاری امسال ۳۳۰ نوبت به مسافران و مردم این منطقه خدمات رسانی کردند که از این مجموع ۱۳۲ مورد در پایگاه مستقر در ساحل و مابقی در محل حادثه و مراجعه به پایگاه‌های اورژانس انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه اظهارکرد: هموطنان در موقع تماس با اورژانس، ضمن حفظ خونسردی کامل، اطلاعات مورد نیاز را دقیق ارایه دهند تا خدمت رسانی به آنان در کمترین زمان صورت گیرد.

انتهای پیام/م

پنج پایگاه اورژانس 115 مستقر در شهر و جاده های گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.