سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرملین: آمریکا به دنبال بهبود روابط با روسیه نیست

سخنگوی کرملین اعلام کرد مسکو هیچ علاقه و اشتیاقی از سوی طرف آمریکایی برای یافتن راهی به منظور بهبود روابط دوجانبه نمی‌بیند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری رویترز، دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین اعلام کرد مسکو در شرایط کنونی هیچ علاقه و اشتیاقی از سوی طرف آمریکایی برای یافتن راهی به منظور بهبود روابط دوجانبه نمی‌بیند.  

سخنگوی کرملین طی سخنانی در آستانه دیدار ساعات آینده میان جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا و نیکولای پاتروشف، همتای روسی او در ژنو اعلام کرد کرملین هیچ اشتیاقی از سوی واشنگتن برای یافتن زمینه‌هایی که بتوان مناسبات آمریکا و روسیه را بر پایه آن بهبود بخشید، مشاهده نمی‌کند.  

دیدار امروز بولتون و پاتروشف بلندپایه‌ترین مذاکرات دو طرف از زمان دیدار ماه ژوئیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، همتای آمریکایی او در هلسینکی به شمار می‌رود.  

پسکوف با اشاره به این دیدار به خبرنگاران گفت: "نشست امروز در ژنو فرصت مغتنمی خواهد بود تا بار دیگر همه مسائل دستور کار که برای همگان مشخص و معلوم است مورد بحث و بررسی قرار بگیرد و تلاش کنیم تا حوزه‌هایی پیدا شود که طرف مقابل ما برای مذاکره در زمینه آن‌ها دست کم از آمادگی برخوردار باشد. " 

سخنگوی کرملین در عین حال در این کنفرانس خبری تاکید کرد: "اما در شرایط کنونی ما شاهدیم که طرف آمریکایی هیچ رغبت و تمایلی برای این کار از خود نشان نمی‌دهند. "

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.