سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۳ درصد جانباختگان تصادف همدان عابران هستند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: ۵۳ درصد جانباختگان سوانح رانندگی درون شهری استان همدان را عابران پیاده تشکیل می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به اینکه 32نفر  در سوانح رانندگی پنج ماهه امسال جان خود را از دست دادند  افزود:  17 نفر از آنها عابران پیاده بودند.

وی ادامه داد:  80 درصد از عابران بیش از 50 سال سن داشتند که این آمار نشانه  ناتوانی افراد کهنسال برای تردد از عرض خیابان و ضروت همراهی آنها توسط اعضای خانواده است.

رئیس پلیس راهور همدان اظهار داشت:  ایجاد گذرگاه ایمن، نصب و مکانیزه کردن پل های عابر پیاده و فراهم کردن امکان استفاده از ایمن پل ها برای افراد کهنسال و کودکان از راهکارهای کاهش این آمار است.

سرهنگ فکری خاطر نشان کرد: البته تنها تغییر مبلمان شهری در کاهش سوانح موثر نیست بلکه مهمتر از آن ارتقای فرهنگ ترافیکی و افزایش فرهنگ خودمراقبتی است.

وی یادآوری کرد: یک دستگاه سواری پراید روز گذشته با عابر 66 ساله در بلوار مدنی برخورد کرد و این زن به علت شدت سانحه جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: رانندگان درون شهری با توجه کافی به جلو تردد کنند تا شاهد بروز چنین سوانحی نباشیم.

سرهنگ فکری افزود: پنج ماهه نخست امسال هفت موتور سوار شامل ترک نشین و راکب، چهار راننده خودرو و چهار سرنشین وسیله نقلیه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ج

53 درصد جانباختگان تصادف همدان عابران هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.