فرمانده انتظامی بهار عنوان کرد:

دستگیری باند سارقان تجهیزات دکل‌های مخابراتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری باند ۷ نفره سارقان و کشف ۴ فقره سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری باند سارقان تجهیزات دکل‌های مخابراتی در بهاربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارکنان انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان بهار قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی کارکنان پاسگاه انتظامی «همه کسی» شهرستان بهار و بررسی و بازدید از محل‌های سرقت و جستجوی سرنخ‌های موجود ۲ نفر سارق سابقه دار در این خصوص شناسایی شدند.

سرهنگ نوری عنوان کرد: هر ۲ متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۴ فقره سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی در شهرستان با همدستی ۴ نفر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز با همکاری متهمان دستگیر شد، گفت: برای جلوگیری از سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی باید ضریب امنیتی محل‌های نصب بررسی و نقاط نفوذ پذیر اصلاح و در محل‌های مطمئن نصب شود.

کشف ۱۰۲ راس دام قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین از کشف ۱۰۲ راس گوسفند قاچاق خبر داد و گفت: روز گذشته کارکنان انتظامی پاسگاه حسین آباد این شهرستان بهار، محموله‌ای شامل ۱۰۲ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق را از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

وی افزود: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شد و دام‌های فاچاق از مرز‌های غربی کشور به قصد ورود به استان‌های مرکزی بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ۲ نفر در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ز

دستگیری سارقان در شهرستان بهار

منبع: مهر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.