سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی راه‌اندازی شد

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی از راه اندازی بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا فرهادی با اشاره به سامانه مخابراتی استان مرکزی اظهار داشت: شرکت مخابرات آمادگی لازم به منظور معرفی نام و شماره تلفن مشاغل خدماتی، عمومی و تجاری را دارد به گونه‌ای که هر شهروندی که اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کند از طریق سامانه 118 به مردم معرفی شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح بالا بردن و بهبود فضای کسب و کار در استان است، با اجرای این طرح صاحبان مشاغل می‌توانند زمینه کسب و کار امن و مطمئن داشته و بتوانند شماره تلفن خود را در اختیار عموم قرار دهند.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی تصریح کرد: جلوگیری از ترددهای اضافی در سطح شهر برای تبلیغ مشاغل، جلوگیری از زشت شدن منظر شهری با نصب بنر و چسباندن پوستر و انجام تبلیغ با اسپری و رنگ از دیگر اهداف اجرای این طرح و همچنین دسترسی آسان مشترکین به خدمات عمومی مهم‌ترین مزیت اجرای این طرح است.

فرهادی بیان کرد: متقاضیان از طریق معرفی شماره تلفن خود می‌توانند کسب درآمد کنند که در این راستا با مراجعه به امور مشترکین مخابرات اقدام به ثبت نام می‌کنند و پس از 48 ساعت شماره تلفن متقاضی در سامانه 118 قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از طریق سامانه 118 می‌توان خدماتی مانند، تدریس خصوصی، تعمیر لوازم خانگی، درخواست مشاوره و غیره را دریافت کرد.

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی عنوان کرد: این طرح برای نخستین بار در سطح کشور در استان مرکزی شروع شده و مقدمات این کار در  روزهای گذشته آغاز و در شهر اراک تاکنون 500 نفر متقاضی ثبت نام کرده‌اند.

فرهادی اضافه کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام عید سعید قربان و عید غدیر پایلوت اجرای رسمی این طرح از شهرستان ساوه آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: از جمله مدارک مورد نیاز ثبت نام احراز هویت شماره تلفن به نام متقاضی، برخورداری از پروانه کسب از اتحادیه صنفی و ارائه معرفی نامه و نیز پرداخت هزینه سالانه 50 هزار تومان به اپراتور برای معرفی خدمات است

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ب

بانک اطلاعات مشاغل در سامانه ۱۱۸ استان مرکزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.