سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکارچی حرفه‌ای میش وحشی دستگیر شد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: ماموران یگان محیط زیست پارک ملی تندوره درگز یک شکارچی حرفه‌ای غیرمجاز را که اقدام به شکار یک راس میش وحشی کرده بود دستگیرو روانه‌ زندان شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اصلاحی رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: در پی گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی تندوره درگز، متوجه حضور مشکوک یک نفر در محدوده‌ی پارک ملی می‌شوندکه  به محض مشاهده‌ی مامورین از محل متواری می شود که با تلاش ماموران این فرد دستگیر و از  وی لاشه‌ی یک راس میش وحشی کشف می شود.

وی افزود: با توجه به عبور جاده‌ی درگز قوچان از حاشیه‌ی پارک ملی تندوره، متاسفانه عده‌ای سودجو از آرامش حیات وحش که گا‌ها در حاشیه‌ی پارک قابل مشاهده هستند سوء استفاده نموده و اقدام به شکار غیرمجاز می‌نمایند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست درگز گفت: این افراد سودجو باید بدانند که کوچکترین تخلف ایشان با اقدام سریع و قاطع مامورین یگان حفاظت محیط زیست درگز مواجه خواهد شد.

اصلاحی افزود: قانونگذار برای شکار غیر مجاز قوچ و میش وحشی به لحاظ کیفری تا سه سال حبس تعیین نموده است ضمن اینکه متهم ملزم به واریز ۱۰۰ میلیون ریال به حساب خزانه بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست می‌باشد.

انتای پیام // ف. ک

 

شکارچی غیر مجاز دستگیرشد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.