سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیتی‌پسند به دنبال ادامه روند شکست‌ناپذیری در مشهد

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف فرش آرای مشهد می‌رود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته هفتم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور از امروز آغاز می‌شود و در این روز، مس سونگون میزبان سوهان محمدسیما قم است و آذرخش بندرعباس هم به مصاف شهرداری ساوه می‌رود.

مس سونگون که چندی پیش به مقام قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید، در حالی میزبان نماینده قم است که پس از برگزاری جشن قهرمانی این تیم، اخباری مبنی بر دلخوری و استعفای حمید بی‌غم سرمربی این تیم در برخی رسانه‌ها منتشر شده است؛ اخباری که مسئولان باشگاه مس فعلاً آن را تکذیب کرده‌ و تأکید کرده‌اند که استعفای کتبی از طرف سرمربی این تیم به دستشان نرسیده است.

روز دوم هفته هفتم لیگ برتر فوتسال که روز جمعه برگزار می‌شود، از ساعت 17 با دیدار تیم‌های فرش‌آرا و گیتی‌پسند اصفهان در مشهد آغاز می‌شود. گیتی‌پسند که با 16 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، در این دیدار باید به مصاف تیم پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر برود.

فرش آرا با 3 پیروزی، یک تساوی و 2 شکست 10 امتیازی است و در آن سو، گیتی‌پسند با 5 پیروزی و یک تساوی می‌خواهد به روند شکست‌ناپذیری خود در لیگ برتر ادامه دهد.

سایر دیدارهای روز جمعه از ساعت 18 آغاز می‌شود که در مهم‌ترین آنها ارژن شیراز میزبان مقاومت البرز است و حفاری اهواز به مصاف شهروند ساری می‌رود.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.