سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

والی : فولاد خوزستان همیشه به دنبال بازی جوانمردانه بوده است

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: هیچ شخصی به بازیکنان نمی گوید در بازی وقت تلف کنند، تیم فولاد خوزستان همیشه به دنبال بازی جوانمردانه بوده است.

ایوب والی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره بازی امشب فولاد خوزستان با استقلال بیان کرد:پس از باخت سنگین مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تلاش کردیم در برابر استقلال محتاط بازی کنیم . بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. مساوی نتیجه خوبی در برابر استقلال برای ما در آزادی بود.ما تمریناتی برای ضد حمله داشتیم  تا به موقعیت گل برسیم ولی در شرایط ضد حمله به گل دست نیافتیم . بعضی از دقایق بازی به خاطر فشاری که استقلال می آورد باعث  مصدومیت بازیکنان می شد . مطمئن باشید هیچگاه فولاد خوزستان  به دنبال وقت تلف کردن  در بازی نیست .

والی گفت : در فوتبال امروزی بازیکنان در زمین حریف اول دفاع می کنند و بعد دنبال حمله و ضد حمله می روند .  ما در شرایط دفاع بسیار خوب ظاهر شدیم و در حمله و ضد حمله نیز موقعیت هایی داشتیم که عجله کردن بازیکنان باعث خراب  شدن موقعیت ها شد .

او اظهار کرد :در بازی با پرسپولیس ما سه گل خورده بودیم که اولین گل را در دقیقه 10 دریافت کردیم. هیچ شخصی به بازیکن نمی گوید خود را بر زمین بندازد و وقت تلف کنید . من 12 سال است که در فولاد  خوزستان بازی کرده ام و همیشه به دنبال بازی جوانمردانه و خوب هستیم. در لیگ تیمی که ندود و نجنگد  بازنده زمین است و همه تیم ها چنین شرایطی را دارند . تیمی می تواند دروازه خود را حفظ کند می تواند در بازی  به گل برسد.


بیشتر بخوانید:رفیعی: هدف تیم، وقت تلف کردن نبود


انتهای پیام/

اظهارات ایوب والی درباره بازی با استقلال تهران 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.