سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفیعی: هدف تیم، وقت تلف کردن نبود

بازیکن فولاد خوزستان گفت: در چند صحنه بازیکنان با یکدیگر برخورد کردند و تعویض شدند، نیت ما تلف کردن وقت نبود.

سروش رفیعی بازیکن فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره بازی امشب با استقلال تهران بیان کرد: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم  . با توجه  به بردی که هفته قبل به دست آورده بودیم ، دوست  داشتیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم . پیش از بازی می دانستیم که بازی سختی پیش به رو داریم. استقلال تیم بسیار بزرگی است و جلوی هواداران خود در ورزشگاه آزادی روی تیم ما  بسیار فشار آوردند.  تلاش کردیم دفاع خوبی را به نمایش بگذاریم و از ضد حملات و موقعیت های  ایستگاهی استفاده کنیم. به خط دفاعیمان و به خصوص احسان مردای دروازه بان جوان تیم نیز تبریک می گویم. در کل تیم به جز من  عملکرد خوبی داشت.  با یک امتیاز توانستیم از ورزشگاه آزادی خارج شویم و امیدوارم بتوانیم در بازی های دیگر عملکرد بهتری داشته باشیم.

رفیعی درباره تلف کردن بازیکنان فولاد خوزستان گفت :چند صحنه بازیکنان به یکدیگر  برخورد کردند و در دو صحنه بازیکنان تعویض شدند، تیم ما قصد وقت تلف کردن نداشت. درگیری بین من و احسان  مرادی پیش نیامده بود. در یک صحنه ای صدای هم را نشنیده بودیم و باعث شد که با  صدای بلند صحبت کنیم. هواداران استقلال برای من بسیار محترم و دوست داشتنی هستند و مطمئنا تماشاگران استقلال  بر علیه من چیزی نگفتند.

او در پایان گفت :هنوز ازعملکرد خودم راضی نیستم چون در مچ پایم  همچنان مصدومیت وجود دارد و امشب در بازی به مچ پای چپم ضربه خورد . فکر می کنم رفته رفته می توانم به شرایط بدنی بهتری برسم . تیم فولاد با شرایط خوب ، بازیکنان ، مربی و مدیریت خوب می تواند جزو مدعیان  این لیگ باشد .


بیشتر بخوانید:بختیار زاده : استقلال یک بازی سرعتی ارائه داد


انتهای پیام/

اظهارات سروش رفیعی درباره بازی با استقلال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.