سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک صنعتی رازی شهرضا، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت:شهرک صنعتی رازی شهرضا، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان و مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد بگی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران شهرستان شهرضا با بیان این‌که شهرک صنعتی رازی هزار و 500 هکتار مساحت دارد که در حال حاضر 980 هکتار آن عملیاتی شده است، اظهار داشت: شهرک صنعتی رازی در ابتدا با 87 هکتار شروع به فعالیت کرد و در 10 سال گذشته فازهای توسعه‌ای آن با مساحت هزار و 400 هکتار به این شهرک صنعتی اضافه شدند.

وی با اشاره به پیشینه 30 ساله این شهرک صنعتی، گفت: شهرک صنعتی رازی اولین و بزرگ‌ترین شیمی پارک تخصصی کشور است و در حال حاضر 600 واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی در این شهرک صنعتی به ثبت رسیده که 303 واحد آن با اشتغالی بالغ بر 6 هزار و 500 نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان این‌که این شهرک با مساحت حدود هزار و 500 هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان به‌ شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی رازی، محور توسعه اقتصادی جنوب استان اصفهان و مکانی مناسب برای سرمایه‌گذاری صنعتی است.

وی با بیان این‌که فاز اول و دوم این شهرک دارای امکانات زیربنایی کامل است که با تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی در دست تکمیل و پذیرای متقاضیان جدید سرمایه گذاری در تمام حوزه‌ها است، عنوان کرد: صنایع متمرکز در این شهرک بیشتر شامل صنایع شیمیایی و پایین دستی پتروشیمی است.

بگی با اشاره به اجرای انتقال 30 لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب شهری شهرضا به تصفیه‌خانه شهرک رازی شهرضا، اضافه کرد: این نخستین پروژه انتقال فاضلاب شهری برای استفاده در شهرک‌های صنعتی در استان اصفهان است که با هزینه‌ای بالغ بر 57 میلیارد ریال در دست اجرا است و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در پایان تصریح کرد: با توجه به وسعت و امکانات شهرک صنعتی رازی درخواست تغییر عنوان این شهرک صنعتی به شهر صنعتی داده شده و موافقت‌ها و مجوزهای لازم اخذ شده است.

 

انتهای پیام/م

بررسی موقعیت شهرک صنعتی رازی شهرضا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.