مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در صورتی که سرمایه‌گذار طرح خود را در شهرک صنعتی چادگان به بهره‌برداری برساند 50 درصد قیمت زمین به عنوان مشوق بخشوده می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد جوادبگی امروز در جلسه ساماندهی شهرک صنعتی شهرستان چادگان اظهار کرد: شهرک صنعتی چادگان با مساحت 22 هکتار، 90 درصد آن به 49 نفر سرمایه‌گذار واگذارشده است که از این میزان شماری فعالیت داشته و به ساخت‌وساز اقدام کرده‌اند.

وی افزود: به منظور فعالیت شرکت شهرک‌های شهرستان چادگان، سواری به عنوان مدیر نواحی و امور شهرک هاونواحی صنعتی غرب معرفی تا برای هماهنگی با سرمایه‌گذاران در راستای راه‌اندازی شهرک صنعتی شهرستان فعالیت داشته باشد تا ضمن راه‌اندازی تولید  اشتغال جوان جویای کار نیز فراهم شود.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: نبود گاز مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران شهرک ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های انجام‌شده تا دو ماه آینده گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان چادگان آغاز خواهد شد تا سرمایه‌گذاران دغدغه زیرساخت درزمینه گاز نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای شهرک 20 میلیارد تومان است که 7 میلیارد تومان آن توسط تملک دارایی پیش‌بینی‌شده است و مابقی آورده شرکت است.

بگی اذعان داشت: در شهرک صنعتی آنالوجه 900 میلیون تومان هزینه شده است که متاسفانه تاکنون 50 قرداد شهرک صنعتی چادگان تعیین تکلیف بشود اگر در زمین تحویلی عملیات انجام ندهند وضعیت این واگذاری‌ها مشخص شود وگرنه تا دو ماه زمین به افراد متقاضی دیگر واگذار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به افراد متقاضی زمین در شهرک صنعتی چادگان 10 درصد نقداً دریافت می‌شود و مابقی در اقساط 48 ماهی دریافت می‌شود و این شرایط در جای استان این مشوقات نیست و تکرار نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان یادآور شد: اگر سرمایه‌گذار طرح خود را در شهرک صنعتی چادگان به بهره‌برداری رساند در واگذاری زمین 50 درصد و اگر در ناحیه صنعتی آنالوجه باشد 80 درصد قیمت زمین به عنوان مشوق بخشوده می‌شود؛ در بحث آب و برق هیچ مشکلی نیست و طبق مصوبه اداره راهداری تابلوی شهرک را نصب کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان نیز در این جلسه تأکید کرد: شهرک‌ها در ایجاد اشتغال برای جوان جویای کار نقش به سزایی دارند که می‌توان با سرمایه‌گذاری و تقویت سرمایه‌گذاران در ایجاد اشتغال اقدام کرد.

علی استوار افزود: شهرستان چادگان در راستای کشاورزی، گردشگری و صنعت پتانسیل‌های فراوانی دارد که انتظار داریم سرمایه‌گذاران شهرستانی و استانی نسبت به سرمایه‌گذاری اقدام کنند تا برای جوانان جویای اشتغال فرصت کار فراهم شود.

وی بیان داشت: شهرک صنعتی چادگان از نظر زیرساختی همه امکانات لازم را دارد و لازم است با هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و مسئولان صنعتی استان و با رفع مشکلات، شاهد  بهبود وضعیت شهرک صنعتــــی چادگان  باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان اضافه کرد: شهرک صنعتی چادگان از نظر زیرساختی همه امکانات لازم را دارد و لازم است با هم‌اندیشی سرمایه‌گذاران و مسؤولان صنعتی استان نسبت به رفع مشکلات و پیشرفت کار، موجب بهبود وضعیت شهرک صنعتی چادگان شوند.

در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی کلنگ زنی نگهبانی با هزینه 230 میلیون توان به زمین زده شد که تا پایان سال ساخته می شود وبه بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه ساماندهی شهرک صنعتی شهرستان چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چگونه می توان قیمت زمین را بدست آورد
آخرین اخبار