سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ - اندونزی؛

ثبت دومین مدال طلای کشتی فرنگی به نام حسین نوری

حسین نوری به مدال طلای وزن 87 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مسابقات اوزان 77، 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 از صبح امروز (چهارشنبه) در جاکارتا آغاز که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس حسین نوری نماینده کشورمان در وزن 87 کیلو گرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم شیهاز اویلیکوف از ترکمنستان را با نتیجه 13 بر 4 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر محمد حسن الکوهالی از یمن را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. نوری در این دیدار مقابل رستم آساکولوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ازبکستان 6 بر یک  پیروز شد و به مدال طلا رسید.

بنا براین گزارش لحظاتی پیش در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر بین یانگ قهرمان آسیا از کشور چین را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل گورپریت سینگ از هند با نتیجه 8 بر 6 به برتری دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. گرایی در این دیدار با نتیجه 8 بر یک از سد شوهی یابیکو از ژاپن گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار فینال مقابل آکژول محموداف قهرمان آسیا و دارنده مدال نقره جوانان جهان از قرقیزستان به برتری 7 بر 3 رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

تا دقایقی دیگر نیز رقابت رده بندی وزن 97 کیلوگرم برگزار می شود.علی اکبر حیدری نماینده کشورمان در این وزن پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر رامادانی از اندونزی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله مقابل چو هیو چول از کره جنوبی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد.حیدری برای کسب مدال برنز به مصاف یرولان ایسکاکوف ار قزاقستان خواهد رفت.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی زاده در دور نخست مقابل مورات رامونوف نایب قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه 10 بر 3 به پیروزی رسید وی در دور بعد لینگ ژی منگ از چین را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مهدی زاده در این مرحله مقابل مومین جان عبداله یف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.مهدی زاده در دیدار رده بندی مقابل سئوک کیم از کره جنوبی کشتی خواهد گرفت.

گفتنی است در رقابت های روز نخست کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا مهرداد مردانی و محمد رضا گرایی به مدال برنز اوزان 60 و 67 کیلوگرم رسیدند.


بیشتر بخوانید:

انعکاس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در سایت اتحادیه جهانی

گرایی برنزی شد/2 مدال برنز حاصل تلاش فرنگی کاران در روز نخست

حیدری به رده بندی رسید/2 مدال طلا و 2 برنز در انتظار فرنگی کاران


انتهای پیام/

حسین نوری به مدال طلای وزن 87 کیلو گرم کشتی فرنگی بازی های آسیایی رسید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.