سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمانان ویژه برنامه «حوالی امروز» چه کسانی هستند؟/ تدارک شبکه پنج برای بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸

شبکه پنج سیما با ویژه برنامه های «حوالی امروز» و «ورزشگاه» به استقبال مخاطبان خود در روزهای آخر هفته می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویژه برنامه "حوالی امروز" جمعه ۲ شهریور ماه ساعت ۹ صبح به صورت زنده و مستقیم از برج میلاد روانه آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.

این ویژه برنامه شاد و جذاب به مناسبت دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) با حضور شهروندان از برج میلاد پخش می‌شود و حجت اشرف زاده، حسن ریوندی و پژمان جمشیدی مهمانان ویژه این برنامه هستند.

ویژه برنامه حوالی امروز جمعه صبح ها به تهیه کنندگی شهرام راد و با اجرای مجریان شبکه پنج سیما، هر هفته در فصل تابستان حوالی ساعت ۹ صبح از شبکه پنج سیما پخش می شود.

همچنین برنامه زنده "ورزشگاه" این هفته (جمعه 2شهریور ماه) به موضوع تبلیغات محیطی محوطه دور زمین فوتبال در بازیهای جاکارتا 2018 می پردازد و در هفته های آتی نیز بخش هایی از این برنامه به مسابقات بازیهای آسیایی 2018 اختصاص دارد.

برنامه "ورزشگاه" با رویکرد تحلیل و مروری بر رویداد ها و اتفاقات ورزشی کشور کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که هر هفته جمعه ها ساعت 10:35 به مدت 90 دقیقه مهمان خانه مخاطبان می شود.

شبکه پنج همچنین با برنامه زنده و ترکیبی "با ما اینجا" نیز به پوشش خبری رقابت های آسیایی جاکارتا 2018 می پردازد. مهدی واعظی مجری ورزشی شبکه پنج (هر روز صبح و عصر) به صورت تلفني آخرين اخبار مربوط به بازي ها و نتايج رقابت ها را به اطلاع مخاطبان می رساند.

برنامه ترکیبی " با ما اینجا" با رویکرد معرفی برنامه های شبکه پنج سیما و اطلاع رسانی از رخدادها و اتفاقات اجتماعی و ... در چند نوبت زمانی هر روز از ساعت 9 الی 17بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. این برنامه به تهیه کنندگی محسن سال افزون و با اجرای مجریان شبکه پنج سیما روانه آنتن می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.