سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انگور ارتش به روسیه می رود

محصول باغ انگوری ارتش در تنگه کنشت کرمانشاه به روسیه صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه منصوری مدیرجهاد خودکفایی قرارگاه غرب ارتش جمهوری اسلامی گفت: محصول باغ انگوری که ارتش یک سال قبل در تنگه کنشت کرمانشاه ایجاد کرده بود، امسال به روسیه صادر شد.

وی گفت : جهاد خودکفایی ارتش از زمستان سال 95 تصمیم گرفت که بخشی از زمین های محدوده تنگه کنشت که در اختیار ارتش قرار دارد، را به باغ تبدیل کند.

وی افزود: از این رو با همکاری سازمان جهاد کشاورزی 32 هکتار باغ مدرن در تنگه کنشت ایجاد کردیم که از این میزان 15 هکتار انگور و مابقی باغ گردو، به، زردآلود، گیلاس و گلابی است.

مدیر جهاد خودکفایی قرارگاه غرب ارتش عنوان کرد: انگورهای این باغ که از انواع 'پرلت و فلیم' اصلاح شده هستند، در اتفاقی نادر یک ساله به بار نشستند و محصول عمده ای را تولید کردند.

منصوری با بیان اینکه تاکنون پنح تن انگور از این باغ برداشت شده است، گفت: سه و نیم تن از انگورهای برداشت شده با قیمت هر کیلوگرم 17 هزار تومان به کشور روسیه صادر شد.

وی با بیان اینکه باغ انگور ارتش در سال نخست 10 تن انگور تولید خواهد کرد، گفت: براساس برآوردهای سازمان جهاد کشاورزی توقع داریم که این باغ در سال های آینده 150 تن انگور تولید کند.

مدیر جهاد خودکفایی قرارگاه ارتش یادآور شد: ما علاوه بر انگور 270 تن نخود و 170 تن گندم از مزارع ارتش برداشت کردیم که درآمد آن صرف رفاه کارکنان می شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

باغ انگور ارتش در سال نخست 10 تن انگور تولید خواهد کرد

 

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.