سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمن سازی محور‌های حادثه‌خیز استان بوشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از ایمن‌سازی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای خبرداد و گفت: ۱۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی محور‌های حادثه‌خیز استان بوشهر اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمید‌رضا علم صبح امروز در نشست کارگروه پیشگیری وضعی با موضوع کاهش نقاط حادثه‌خیز در محور‌های استان بوشهر، با تاکید بر نقش مهم جاده در رونق مبادلات اقتصادی و تجاری اظهار داشت: استان ساحلی بوشهر با داشتن بنادر متعدد نقش مهمی در انتقال کالای تجاری به سایر نقاط دارد که توجه به راه‌های مواصلاتی در اولویت است.

وی، راه‌های مواصلاتی و جاده‌ای را به عنوان شاهرگ اقتصادی و حمل و نقل به عنوان تسهیل کننده مبادلات اقتصادی و تجاری دانست و افزود: در استان بوشهر افزون بر ۴ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی جاده‌ای وجود دارد که ۶۷۰ کیلومتر آن بزرگراه و ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با تاکید بر ایمن سازی جاده‌ها از وجود ۴۷ نقطه حادثه خیز در محور‌های استان خبرداد و بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۴۷ نقطه استان بوشهر حادثه خیز است که شناسایی ۱۰ نقطه آن برای ایمن سازی مورد توجه قرار گرفته است.

علم، با اشاره به اعتبارات اختصاصی برای ایمن سازی جاده‌ها خاطر‌نشان کرد: ۱۰ میلیارد‌ریال برای ایمن‌سازی ۱۶ نقط حادثه‌خیز استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی، به نقش مهم دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات برای ایمن سازی جاده‌ها پرداخت و بیان کرد: اکنون ۷۱ دوربین هوشمند کنترل سرعت و تخلف در جاده‌های استان نصب شده است که باید در زمینه نگهداری از آن، آموزش لازم ارائه شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر، جاده گناوه – دیلم را از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان عنوان کرد و گفت: با چهار خطنه شدن این محور شرایط آن از لحاظ بحرانی و حادثه‌خیزی اکنون بهبود یافته است.

انتهای پیام/ م

۱۰ میلیارد ریال برای ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز استان بوشهر اختصاص یافت

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.