سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات‌رسانی ویژه کمیته امداد در مناطق محروم کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این نهاد ۴۰۰ میلیون تومان از ماه گذشته تاکنون در مناطق محروم جنوب و شرق استان کرمان برای خدمات رسانی هزینه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در نشست خبری بابیان اینکه ۹۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: ۵۰ درصد این خانوار‌های در مناطق محروم استان کرمان ساکن هستند.

وی به فقر و محرومیت در جنوب و شرق استان کرمان اشاره کرد و افزود: شرایط خاصی در استان کرمان به خصوص در جنوب این استان وجود دارد و برخی مردم در این مناطق در گرمای بالای ۵۵ درجه و بدون امکانات اولیه از جمله آب، برق، راه روستایی مناسب زندگی می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه این نهاد ۴۰۰ میلیون تومان از ماه گذشته تاکنون در مناطق محروم جنوب و شرق استان کرمان در زمینه خدمات‌رسانی به محرومان هزینه کرده است، اظهار داشت: این خدمات در زمینه‌های مختلف از جمله سبد کالا، سبد غذایی، سبد بهداشتی، پتو، بالش، تامکر آب آشامیدنی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام ارائه شده است.

وی تصریح کرد:از مجموع مددجویان ساکن در مناطق محروم، ۳۹هزار و ۷۰۰ نفر در ضریب شش محرومیت، ۴۴ هزار و ۸۷۵ نفر در ضریب ۷ محرومیت، ۱۶ هزار و ۵۲۵ نفر در ضریب ۸ محرومیت و چهار هزار و ۳۰۰ نفر در ضریب ۹ محرومیت قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد دهستان‌های محروم استان را ۹۰ دهستان عنوان کرد و گفت: ۱۵ دهستان از این تعداد دهستان در مناطق محروم با ضریب محرومیت هشت و ۹ قرار دارند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی ویژه این نهاد طی هفته گذشته و هفته جاری به برخی ساکنان مناطق محروم در جنوب کرمان گفت: روستا‌های محروم بنگرو، سرزه و جهلدر زیر دامنه مارز در بخش چاه داد خدای قلعه گنج ازجمله روستا‌های بازدید شده توسط امداد گران کمیته امداد در هفته گذشته و هفته جاری بوده‌اند که خدمات ویژه‌ای به‌صورت شبانه‌روزی توسط امدادگران کمیته امداد به مردم مناطق محروم این روستا‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/ی

کمک به محرومان مناطق جنوبی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.