سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مهدی شهر خبر داد؛

آمادگی دولت برای پرداخت تسهیلات گردشگری

حسن ارگی با اشاره به برنامه‌های دولت برای توسعه اشتغال روستایی ،از اعطای تسهیلات درشهرستان مهدی شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن ارگی  فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به اهمیت ارتقای راه‌های منتهی به روستاها به ویژه مناطقی که ظرفیت گردشگری دارند، گفت: برای اجرای پل منطقه خطیرکوه ۲۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اهمیت گازرسانی به روستاهای پرجمعیت در استان سمنان افزود: باید برای گازرسانی به روستاهای پرجمعیت و مهم چاره‌اندیشی شود.

فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه بر اساس شاخصه‌ها و معیارهای قانونی و ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران امکان گازرسانی به منطقه چاشم و روستاهای اطراف آن وجود ندارد، افزود: البته تلاش و پیگیری مسئولان برای گازرسانی به این منطقه با وجود محدودیت‌ها ستودنی است.

ارگی با تأکید بر اینکه منطقه چاشم ظرفیت گردشگری بسیار مناسبی دارد و باید از این ظرفیت برای توسعه اشتغال استفاده شود تصریح کرد: اما متأسفانه گردشگری و بومگردی در منطقه زیبای چاشم ضعیف است.

وی بابیان اینکه حمایت از توسعه گردشگری در دستور کار دولت و دستگاه‌های اجرایی به ویژه در استان سمنان امری ضروری است؛ ابرازداشت: از فعالان حوزه گردشگری در این منطقه خواستاریم تا برای توسعه اقامتگاه‌های بوم‌گردی در آن تلاش کنند.

انتهای پیام/ گ

اختصاص ۲۱ میلیارد ریال به یک پروژه راهسازی گردشگری در چاشم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.