سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۰۸ طرح اشتغال روستایی در استان سمنان

سرپرست دفترامور روستایی وشورای استانداری سمنان از تصویب ۱۰۸ طرح اشتغال روستایی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راضیه شهاب سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان درنشست تخصصی آموزشی دهیاران ،بخشداران و رئیس شوراهای اسلامی با بیان اینکه ۱۰۸ طرح اشتغال روستایی در این استان تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شده است, گفت: این طرح‌ها برای دریافت بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح‌ها بیش از ۶۳۰ نفر را در روستاهای استان سمنان صاحب شغل می‌کند، افزود: پیش از این بالغ بر ۱۷۳ دهیاری در استان وجود داشت که در پنج سال گذشته این تعداد به ۲۵۸ دهیاری رسید.

شهاب با بیان اینکه استان سمنان ظرفیت‌های خوبی را برای ایجاد توسعه در استان دارد، تصریح کرد: روستاهای استان پتانسل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دارند که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان گامی مؤثر در راستای ایجاد توسعه و اشتغال پایدار برداشت.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی دهیاری ها در استان سمنان عنوان داشت: ارائه خدمات به مناطق روستایی و توزیع تجهیزات و ماشین آلات در این مناطق نسبت به پنج سال گذشته بالغ بر ۷۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/گ

پرداخت ۸۱میلیارد ﺗﻮﻣﺎﻥ ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ اﺷﺘﻐﺎﻝ ﺭﻭﺳﺘﺎﻳﻲ ﺩﺭ ﺳﻤﻨﺎﻥ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.