سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تهران؛

مراقب نفوذی ها وخیانت های خواص باشید

آیت الله سید احمد خاتمی گفت:دشمنان شیطنت‌های فراوانی میکند و در فضا‌های مجازی وانمود به پیروزی میکند، مراقب نفوذی‌ها وبی بصیرتی و خیانت‌های خواص باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،شب گذشته  و همزمان با  شهادت حضرت مسلم بن عقیل مردم نجف شهر سیرجان با حضور گسترده به عزاداری پرداختند و در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت.

امام جمعه موقت تهران  در مورد سهل انگاری در برخی سیاست‌های کشور گفت: هنگام توافقات برجام رهبر معظم انقلاب  تذکر داده بود که اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا حتمأ پای توافقات را امضا کند چرا که رهبری میدانست که رئیس جمهور بعدی آمریکا پای این تعهدات نمی‌ایستد.

وی با تشریح اصل پایبندی به ولایت و در مسیر امام قرار گرفتن افزود: امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواهان این است که اقتصاد ما با تکان‌های بیگانگان به لرزه در نیاید چرا که در چهل سال گذشته هر زمان که در تنگنا بودیم و بر اطاعت از ولایت توانستیم پیروز میدان مبارزه با دشمن باشیم.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با تشریح سابقه دشمنی‌ها و تنوع راه‌های مقابله دشمنان با نظام اسلامی افزود: دشمنان شیطنت‌های فراوانی می کند و در فضا‌های مجازی وانمود به پیروزی میکند، مراقب نفوذی‌ها وبی بصیرتی و خیانت‌های خواص باشید.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: این اطمینان را میدهم که در آینده ما هستند  پرچم اسلام را به حضرت صاحب الزمان (عج) خواهند سپرد و ما باید در مسیر حفظ اسلام استقامت داشته باشیم و هرگز از خط اسلام ناب محمدی و حریم دین جدا نشویم.

انتهای پیام/ی

شهادت حضرت مسلم (ع)درس عبرت برای جوامع کنونی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.