سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهرخی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ثبات نسبی قیمت گل در آستانه عید قربان

یک مقام مسئول گفت: با توجه به آنکه تقاضای چندانی در عید قربان وجود ندارد، قیمت گل از ثبات نسبی در بازار برخوردار خواهد بود.

اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت بازار گل در آستانه عید قربان اظهار کرد: با توجه به آنکه تقاضای چندانی در عید قربان وجود ندارد، قیمت گل از ثبات نسبی در بازار برخوردار خواهد بود.

وی از رکود حاکم بر بازار گل خبر داد و گفت: با وجود آنکه تنها 20 روز به ایام محرم و صفر زمان باقی است و اکثر تولیدکنندگان از کسادی بازار رنج می برند، انتظار می رود که در این روزهای باقی مانده به ویژه در عید غدیر تقاضا در بازار افزایش یابد تا تولیدکنندگان بتوانند گل های تولیدی خود را در بازار عرضه کنند.

شاهرخی درباره تاثیر نوسان نرخ ارز بر بازار گل بیان کرد: علی رغم آنکه قیمت ملزومات گل نظیر اسفنج، کاغذ، سیم و ... بیش از دو برابر افزایش داشته است اما قیمت گل تنها با نوسان جزئی قیمت در بازار روبرو شده است.


 بیشتر بخوانید: افتتاح پایانه صادراتی تحت تأثیر نوسانات ارزی قرار گرفت/ ایران رتبه 17 جهان در تولید گل را دارد


وی نرخ هر شاخه  گل رز را 6 تا 10 هزار،مریم 3 تا 7 هزار،میخک مینیاتور 6 تا 10 هزار،لیلیوم 20 تا 25 هزار و آنتوریوم را 10 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه در پایان قیمت گل در بازار را پیش بینی کرد و گفت: با توجه به نوسان نرخ ارز و عدم واردات  و ثبت سفارش پیاز گل، کود و سم امکان پیش بینی قیمت در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/

امکان پیش بینی قیمت گل در بازار وجود ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.