سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱ پروژه ورزشی در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ۱۱ پروژه ورزشی با سرمایه‌گذاری ۱۴۵ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان‌فرد صبح امروز در نشست بررسی برنامه‌های هفته دولت در اداره کل ورزش و جوانان از موفقیت ورزشکاران استان در عرصه مسابقات ملی، آسیایی و بین‌المللی خبرداد و اظهار داشت: ورزشکاران این استان در رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات آسیایی و بین‌المللی خوش درخشیدند و مدال‌های رنگارنگ برای میهن اسلامی و استان بوشهر به ارمغان آوردند.

وی، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر حمایت از ورزشکاران است تصریح کرد: حمایت از ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی در اولویت قرار دارد و توجه به توسعه فرهنگ ورزش همگانی و قهرمانی از اهم برنامه‌ها است.

وی از بهبود فضا‌های ورزشی در استان بوشهر خبرداد و بیان کرد: فضا‌های ورزشی استان بوشهر روند رو به رشدی دارد و سرانه ورزشی به بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از افتتاح ۱۱ پروژه ورزشی در استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: همزمان با هفته دولت ۱۱ پروژه ورزشی با سرمایه‌گذاری ۱۴۵ میلیارد ریال در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهروزیان‌فرد افتتاح سه خانه جوان در شهر‌های جم، انارستان و عسلویه، زمین چمن مصنوعی در شیرینو کنگان، روشنایی ورزشگاه شهر‌های دیلم و کاکی و دویره و چهار سالن ورزشی در برازجان، درودگاه، عالی حسینی و رستمی را از جمله پروژه‌های مورد افتتاح در هفته دولت دانست.

وی، تکمیل، پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت برنامه ورزش و جوانان استان بوشهر دانست و گفت: اعتبارات عمرانی در عرصه تکمیل این پروژه‌ها تخصیص می‌یابد و این در حالی است که توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهر‌ها و روستا‌ها مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام/م

۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های ورزشی استان بوشهر اختصاص یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.