رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:سند توسعه ورزش‌های همگانی با انجام سه هزار نفر ساعت کار کارشناسی تدوین و در شورای عالی ورزش کشور تصویب شده است.

سند توسعه ورزش‌های همگانی تدوین شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مجد آرا روز یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر افزود: سند توسعه ورزش‌های همگانی در قالب دو جلد کتاب به تمام استان ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها برای اجرا ابلاغ شده است.

وی یادآورشد:براساس تاکید رهبر معظم انقلاب استانداران سراسر کشور به عنوان سفیران ورزش همگانی در حوزه محل خدمتی خود معرفی می‌شوند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت:با همت سفیران ورزش‌های همگانی و مدیران استانی، شورای ورزش‌های همگانی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

استاندار بوشهر نیز با تاکید بر ضرورت تقویت ورزش‌های همگانی در استان گفت: در همین راستا احداث جاده سلامت به منظور انجام ورزش‌های همگانی در شهر‌های ساحلی استان در دستور کار قرار می‌گیرد.

عبدالکریم گراوند افزود: استان بوشهر از نظر نشاط اجتماعی در بین سه استان اول کشور قرار دارد و نشاط اجتماعی، ورزش‌های همگانی و سلامت سه موضوعی هستند که با هم ارتباط تنگاتنگی دارند.

وی یادآورشد: با توجه به ظرفیت‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اجتماعی و ورزشی باید ابزار حرکت در استان را بیشتر کرد.

استاندار بوشهرگفت: باید در شهر‌ها و استان‌های ساحلی کشور، از ظرفیت جذاب ساحل بعنوان یک ظرفیت برای ورزش‌های همگانی استفاده کرد.

گراوند افزود: با توجه به اینکه جامعه امروز بیش از هر چیز به نشاط نیاز دارد در همین راستا تقویت ورزش‌های همگانی یکی از راهکار‌های ایجاد نشاط در جامعه است.

وی ادامه داد: در راستای توسعه ورزش‌های همگانی در استان بوشهر شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مکلف هستند درصدی از اعتبارات خود را به نشاط اجتماعی اختصاص دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: سرانه ورزشی استان بوشهر از ۶۴ صدم درصد به یک متر و ۱۴ صدم در دولت تدبیر و امید رسیده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: ورزش همگانی از جمله رشته‌های مورد تاکید بوده و انتظار است با معرفی استانداران به عنوان سفیران ورزش همگانی این رشته ورزشی مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد.

دراین نشست استاندار بوشهر به عنوان سفیر ورزش‌های همگانی در استان معرفی و لوح ویژه به وی اهدا و مدیرکل ورزش و جوانان این استان نیز به عنوان عضو شورای راهبردی فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی شد.

انتهای پیام/م

تدوین سند توسعه ورزش‌های همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.