سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۱۰ ورزشکار از فارس در مسابقات آسیایی جاکارتا / اعلام اسامی ورزشکاران در بازی های پارآسیایی

در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، ۱۰ ورزشکار از استان فارس حضور دارند.

صلواتی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، که از ۲۷ مرداد آغاز و تا ۱۱ شهریور ماه در کشور اندونزی برگزار می‌شود، استان فارس ۱۰ نماینده دارد.

وی ادامه داد: تعداد ورزشکاران فارس نسبت به دوره گذشته، در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی که فقط ۶ ورزشکار از استان شرکت داشته اند، رشد چشمگیری داشته است.

صلواتی اضافه کرد: حبیب رنجبر و مهران ستار در رشته جودو، محمد علی گرایی و محمدرضا گرایی در کشتی فرنگی، سعیده جعفری در کبدی، فرزاد رستمی و علی رحیمی در هندبال، سعیدرضا کیخا در ژیمناستیک و فرانک پرتو آذر در رشته دوچرخه سواری و در تنیس بهروز کارگران ورزشکارانی از فارس هستند که کارون ایران را در بازی‌های آسیایی همراهی می‌کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: تاکنون ندا فراستی، سمیرا کوهزادپور، ناهید کرمی، سامان بلاغی در بسکتبال با ویلچر، بهرام سلیمانی در دوچرخه سواری، سمیرا ارم و ساره جوانمردی در تیراندازی، محمد الوان پور، علی اصغر جوانمردی، آرزو رحیمی در دو و میدانی، علی غریب شی در وزنه برداری، و در بخش نابینایان زهرا محمدی راد در شطرنج، ورزشکارانی هستند که بر اساس اسامی اعلام شده توسط فدراسیون جانبازان و معلولین و نابینایان و کم بینایان در بازی‌های پارآسیایی شرکت خواهند کرد.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی به میزبانی جاکارتا در حال برگزاری است و بازی‌های پارآسیایی از ۱۴ تا ۲۳ مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

ورزشکاران فارس در بازی های آسیایی و پارآسیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.