سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتحاديه نمايشگاه داران ماشين سنگين آماده خروج از شهر

اتحاديه نمايشگاه داران ماشين سنگين کرمانشاه با حمایت استاندار از شهر خارج می شود .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ساسانی رییس اتحادیه نمایشگاه داران ماشین سنگین گفت: نمایشگاه داران خودرو‌های سنگین کرمانشاه در پی ضرورت انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر آماده خروج از محدوده شهری هستند.

وی گفت: سالهاست که بر ضرورت خروج مشاغل مزاحم از محدوده شهری در جلسات مدیریت ارشد استان تاکید می‌شود، اما واقعیت آن است که تا کنون حرکت چندان مثبتی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اتحادیه نمایشگاه داران ماشین سنگین کرمانشاه به عنوان اولین صنف، آماده انتقال نمایشگاه‌های خود به خارج از محدوده شهری است و برای انجام این مهم توانسته ایم رضایت اکثریت فعالان این صنف را جلب کنیم.

سلیم ساسانی با اشاره به اقداماتی که تاکنون در این خصوص انجام گرفته است، گفت: برای انجام این مهم تاکنون رایزنی‌های بسیاری را انجام داده ایم و حتی زمینی در شهرک صنعتی زاگرس برای انتقال این صنف مشخص شده که فقط بر روی قیمت نهایی آن با شرکت شهرک‌های صنعتی استان اختلاف نظر داریم.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه از استاندار محترم خواست که به این موضوع ورود پیدا کرده و شرایط را برای انتقال اولین صنف جهت خروج از محدوده شهری فراهم کند.

سلیم ساسانی تاکید کرد: قطعا بعد از خروج اتحادیه نمایشگاه داران ماشین سنگین از شهر دیگر صنوف مشاغل مزاحم نیز به انتقال صنف خود به خارج از محدوده شهری ترغیب خواهند شد.

در خصوص خروج مشاغل مزاحم از شهر گفت: قطعاً نمایشگاه‌داران خودرو‌های سنگین، خواهان خروج از شهر و برقراری نمایشگاه خود در فضایی خارج از محدوده‌ی شهری هستند.

به گفته این مقام مسئول حق کمیسیون نمایشگاه‌داران مناسب نبوده و لازم است افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/د

حق کمیسیون نمایشگاه‌داران مناسب نبوده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.