سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید ماشین آتش نشانی نردبان و تجهیز ناوگان آتش نشانی بندر بوشهر

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا از اختصاص سه میلیارد تومان جهت خرید ماشین آتش نشانی نردبان و تجهیز ناوگان آتش نشانی بندر بوشهر در بودجه سال جاری شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کیوان هاشم زاده بعد از ظهر امروز در یک صد و سومین نشست شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: بعد از بحران آب یکی از مشکلات پنهان شهر بوشهر کمبود شدید امکانات در سازمان آتش نشانی است.

وی افزود: با توجه به رشد روز افزون جمعیت شھرنشینی و توسعه شهری که پیامد آن گسترش نواحی مسکونی، تجاری و صنعتی می‌باشد نقش آتش نشانی و خدمات ایمنی که وظیفه حفاظت از جان و مال افراد و جامعه رادر برابر حریق و حوادث بعھده دارند حساس‌تر و گسترده‌تر می‌باشد که به همین دلیل در بودجه سال ۹۷ شهرداری مبلغ ۳ میلیارد تومان جھت خرید ماشین آتشنشانی نردبان، تجھیز و نوسازی ناوگان آتش نشانی اختصاص یافته است که انتظار داریم این امر هر چه سریعتر عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی یکی از دستگاه‌های مهم امدادی در رسیدگی به حوادث شهری از جمله آتش‌سوزی و امداد و نجات است و برخورداری از تجهیزات و ناوگان خودرویی مناسب برای این سازمان جهت ارائه خدمات با کیفیت برتر در حوزه ایمنی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

هاشم‌زاده عنوان کرد: با توجه به ظرفیت خطر پذیری بندر بوشهر و ضرورت توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدید آتش نشانی در محلات جنوبی و تامین امکانات و تجهیزات به روز و مورد نیاز، امری حیاتی است که امیدوریم با مساعدت هر چه بیشتر مسوولین استان نیاز‌های این سازمان در حد لازم تامین شود.

انتهای پیام/م

خبر خوش هاشم زاده برای شهروندان بوشهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.