سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امضا تفاهم نامه کاهش آسیب های اجتماعی جامعه کار + تصویر

رییس اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح جامعه کار تفاهم نامه ای با فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه منعقد شد.

عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: در راستای گسترش همکاری بین فرماندهای انتظامی  استان کرمانشاه و اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان   برای تبادل تجربیات  طرفین  در زمینه پیشگیری  و کاهش آسیب های اجتماعی  این تفاهم نامه منعقد شد.


وی افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی  و کاهش موثر آثار زیبانبار آن  از طریق همکاری های مشترک در کلیه  زمیه های تعاملات اجتماعی  هدف انعقاد قرار داد بین دو دستگاه است.

عزیزی ادامه داد:  در این تفاهم نامه مشارکت عمومی و  آموزش های همگانی  و خدمات مشاوره ای  بین دو اداره  با استفاده از ظرفیت های علمی  فنی نیروی انسانی  متخصص صورت می گیرد.

وی  با بیان اینکه این تفاهم نامه در سطح استان کرمانشاه  اجرا می شود گفت: نیروی انتظامی در این تفاهم نامه   با اعزام کارشناسان  انتظامی  برای آموزش  همگانی جوامع  و هم چنین  تهیه بسته های فرهنگی  و نمایشگاهی  و ارائه خدمات مشاوره ای روانشناختی  روان سنجی  رایگان  همکاری می کند.


عزیزی افزود: مکاتبه با بنگاه های اقتصادی  و استفاده از ظرفیت های  باشگاه های ورزشی  کارگزارن و برپایی نمایشگاه ها  از جمله اقداماتی است که اداره کار متعهد شده است که انجام دهد.

 

انتهای پیام/ز

 

انعقاد تفاهم نامه بین اداره کار و نیروی  انتظامی استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.