سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرلوحی:‌

می‌توان از ۱۶۰۰ ملک شهرداری تهران برای پرداخت بدهی‌ها استفاده کرد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به بدهی‌ها و املاک شهرداری گفت: می‌توان با تهاتر این املاک، بدهی‌ها را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدمحمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در هشتادمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، در واکنش به گزارش سید حسن رسولی در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های اردیبهشت و خرداد ۹۷، اظهار داشت: ما با بحران روبرو هستیم و این بحران می‌تواند فرصت جدیدی را برای مدیریت شهری ایجاد کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بر اساس آخرین آمارها، شهرداری تهران ۱۶۰۰ ملک دارد، تصریح کرد: از این املاک می‌توان برای پرداخت بدهی‌ها استفاده کرد و تهاتر انجام داد.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌های شهرداری تهران هم اکنون برای ارقام بسیار ناچیزی متوقف شده‌اند و می‌توان به باغ صبا اشاره کرد که پروژه‌ای به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان است، اما برای ۱۰ میلیارد تومان این پروژه متوقف شده که تعداد آن‌ها در منطقه زیاد است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ۵۰ پروژه مشارکتی در میدان صادقیه داریم که از سال ۹۰ دچار بحران شده‌اند، تاکید کرد: در این زمینه اقدامات لازم برای بازگشایی گره‌ها انجام شده و از شهردار تهران انتظار داریم ضوابط و اولویت‌های پروژه‌ها را تدوین کند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون در بحث بودجه غیرنقد و فعالیت‌های مشارکتی کار جدی صورت نمی‌گیرد و با مشکل جدی روبرو هستیم، گفت: بسیاری از املاک شهرداری تهران بالای خط میانی شهر هستند و ارزش قابل توجهی دارند که می‌توانیم در بودجه‌های غیرنقد و تهاتر برای ادامه پروژه‌های عمرانی روی آن‌ها حساب کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.