سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی یک شرکت متخلف حمل و نقل در گیلان

حکم تعطیلی یک شرکت دیگر متخلف حمل و نقل کالا در استان گیلان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فریبرز مرادی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: حکم یک شرکت حمل و نقل کالای دیگر در راستای نظارت بر اجرای قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای صادر شده است.

وی با بیان اینکه این شرکت متخلف به مدت یک ماه تعطیل می‌شود، افزود: تعطیلی این شرکت در پی دریافت شکایات واصله در خصوص تضییع حقوق رانندگان و عدم رعایت مقررات حمل و نقلی از جمله اخذ کمیسیون اضافی نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات (ماده ۱۲) بوده است.

معاون اداره کل راهداری گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۳۱ مورد پرونده شکواییه مطرح شده از سوی رانندگان توسط کمیسیون ویژه رسیدگی به تخلفات مورد رسیدگی قرار گرفته است، اظهار داشت: پس از بررسی علاوه بر تعطیلی ۳ شرکت حمل و نقل در این مدت، ۱۸ مورد جریمه نقدی، ۵ مورد تذکر کتبی و برای ۴ مورد نیز حکم تبرئه صادر شده است.

مرادی تصریح کرد: سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور به آدرس www.۱۴۱.ir مسیر‌های ارتباطی مسیر‌های ارتباطی تلاشگران حوزه حمل و نقل جاده‌ای است.

 

انتهای پیام/ع

صدور حکم تعطیلی یک شرکت متخلف حمل و نقل کالا در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.