سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۲۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال، دو هزار و ۲۵۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال، دو هزار و ۲۵۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع شش میلیارد و ۳۱۱ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج به زوج‌های جوان اهدا شده است، تصریح کرد: بانوان مددجو از کمک هزینه خرید جهیزیه به ارزش سه میلیون تا سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و آقایان نیز از کمک هزینه یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: جهیزیه‌های اهدایی تمام لوازم ضروری را دربرمی‌گیرد و نکته مهم این است که کلیه این لوازم تولید ملی بوده و در راستای حمایت از کالای ایرانی صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: تأمین لوازم اولیه برای شروع یک زندگی مشترک، تنها بخشی از حمایت‌های کمیته امداد برای ازدواج زوج‌های جوان و تحت پوشش است و بخش دیگر شامل آموزش‌ها و ارتقاء سطح آگاهی افراد می‌شود.

عبادی بیان کرد: در طول سال، کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی افراد در زمینه ازدواج و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مانند کارگاه مهارت‌های زندگی، فرزندپروری و تحکیم بنیان خانواده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ع

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.