سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش مهم صدا و سیما در تقویت روحیه ملی

استاندار زنجان نقش صدا و سیما را در تقویت روحیه ملی و توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛استاندار زنجان در دیدار مدیرکل و معاونین رسانه استانی  انتشار خبرهای کذب و ناامید کننده در فضای مجازی را یکی از ابزارهای دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.


 درویش امیری با بیان اینکه بسیاری ازدلسوزان کشور مردان روزهای سخت هستند گفت : اگر مرد میدان هستیم باید در این روزهای سخت یار رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.


وی دقت در گفتار و عمل را در شرایط فعلی جامعه مهم دانست و افزود : رسانه استانی با به نمایش درآوردن اجتماعات پرشور مردم می تواند نشاط اجتماعی و امید را در جامعه تقویت و بسیاری از توطئه ها ی دشمن را خنثی کند.


استاندار زنجان نقش صدا و سیما را در تقویت روحیه ملی و توجه دادن مردم به منافع ملی کلیدی خواند.


وی با اشاره به پیش رو بودن هفته دولت و با بیان اینکه هفته دولت متعلق به نظام است، گفت : موفقیت های نظام مقدم جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته باید به نسل های سوم و چهارم انقلاب بازگو شود.


 درویش امیری افزود: همانطور که دشمن بر ایجاد یاس و نا امیدی متمرکز شده است ما باید برای ایجاد امید در جامعه ما هم متحد شویم.


وی از اطلاع رسانی اخبار استان به همت صدا و سیمای مرکز زنجان در سطح ملی هم قدردانی کرد .


مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان هم در این دیدار با بیان اینکه امسال همه با هم در تلاش هستیم چهل سالگی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ممکن جشن بگیریم گفت : همه برای یک هدف واحد خدمت می کنیم و نگاه ما یک نگاه فراگیر بوده و در تلاش هستیم کارهای مهمی را رسانه استانی انجام دهیم .

لطیفی به پوشش 93 درصدی دیجیتال در استان اشاره کرد و گفت : برای سیگنال رسانی ایده آل در استان باید این میزان به 98 درصد برسد که این امر همکاری مجموعه استان را در تامین اعتبارات لازم می طلبد.

انتهای پیام/ن

دیدارمدیرکل و معاونین رسانه استانی با استاندار زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.