سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوانیروز قدرت بالقوه نیرو‌های مسلح ایران است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : هوانیروز قدرت بالقوه نیرو‌های مسلح ایران است و قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش هم افزایی هوانیروز و سپاه گفت:وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان است و سدی در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی هوانیروز را امید ملت ایران در نفسگیر‌ترین لحظات دانست و گفت: در زلزله کرمانشاه وقتی راه‌های ورودی شهر‌ها بسته شده بود نگاه مردم منطقه به هوانیروز بود، که با ۵۲۰ سورت پرواز به سرعت تمام مصدومان به مراکز درمانی منتقل شد که نقش مهمی در کاهش تلفات زلزله داشت.

امیر حیدری تاکید کرد: هوانیروز قدرت بالقوه نیرو‌های مسلح ایران است، هوانیروز قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

وی باشاره به اینکه در تاریخ حماسه‌هایی که هوانیروز قهرمان درمقابل دشمن آفرید ثبت شده است گفت:هوانیروز در شرایط مختلف دفاع مقدس حضور داشت و با افتخار از عهده این مسئولیت بر آمد وبه بهترین شکل کار پشتیبانی، امداد و نجات را انجام دادند.

امیر حیدری درپایان با اشاره به اینکه ولایت مداری و ولایت محوری شاخصه هوانیروز است صریح کرد: اگر امروز هوانیروز در چشم مردم عزت دارد به دلیل رشادت شهدا و نیرو‌های است که در این نیرو خدمت کردند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

وحدت سپاه و ارتش تیری در چشم دشمنان است

 

 

 

برچسب ها: هوانیروز ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.