سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۴ فقره سرقت در بابلسر

سارق حرفه‌ای با ۲۴ فقره سرقت در بابلسر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ رضوانی گفت: با هماهنگی‌ های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

وی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۴ فقره سرقت دوچرخه، موتورسیکلت، لوازم منزل و فروش اموال مسروقه به فردی در این شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: با هماهنگی قضایی مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازدید از محل‌های نگهداری اموال مسروقه توسط متهم و همدست وی مقادیر قابل توجهی کالای سرقتی کشف شد.

سرهنگ رضوانی  با بیان اینکه پس از شناسایی مالباختکان اموال مسروقه کشف شده تحویل آنان شد، افزود: متهمان نیز پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات پلیسی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سارقان مشارکت مردم با پلیس امری الزامی است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری سارق حرفه‌ ای در بابلسر

برچسب ها: سرقت ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.