برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت های مردمی است و پلیس افتخاری نمادی از این مشارکت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در نشست با رابطین ادارات و نهاد‌های دولتی استان، گفت: برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت‌ های مردمی است و پلیس افتخاری نمادی از این مشارکت است.

وی با اشاره به بکارگیری ۱۲۰۰ پلیس افتخاری در مازندران، افزود: با تشکیل پلیس افتخاری پلیس به مشارکت‌ های فزآینده و واقعی دست یافت و در این راستا در کاهش آسیب‌ های اجتماعی به موفقیت‌ های چشمگیری رسیده ایم.

سرهنگ نیازی جذب پلیس‌های افتخاری را یکی از راه‌های موثر در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و گفت: همکاری رابطان ادارت دولتی، سازمان‌ها و نهاد‌های مردمی با پلیس یکی از مهمترین راه‌ های موثر در برقراری امنیت پایدار در جامعه به شمار می‌رود.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان با بیان این که، پلیس افتخاری نماد مشارکت مردمی در برقراری نظم وامنیت اجتماعی است، افزود: آگاهسازی و آگاهی بخشی، فعالیت‌های فرهنگی و اطلاع رسانی به موقع حوادث و ناهنجاری‌های اجتماعی از مهمترین اقدامات پلیس افتخاری با نیروی انتظامی در کاهش ناهنجاری‌ های اجتماعی است.

انتهای پیام/ م

امنیت پایدار نیازمند مشارکت‌ های مردمی است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.