سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ۱۰۸ طرح اشتغال‌زایی روستایی در استان سمنان تسهیلات پرداخت می‌شود

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اینکه اداره کردن روستاها با عوارض محلی و اعتبارات دولتی منسوخ شده است گفت: به ۱۰۸ طرح اشتغال‌زایی روستایی در استان سمنان تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راضیه شهاب سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اینکه اداره کردن روستاها با عوارض محلی و اعتبارات دولتی منسوخ شده است در گفتگو با خبرنگاران گفت: به ۱۰۸ طرح اشتغال‌زایی روستایی در استان سمنان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی افزود: وجود خلاء اقتصادی و عدم وجود اشتغال پایدار از مشکلاتی است که دامنگیر روستاها بوده و دولت یازدهم این مشکل را رصد کرد و در این راستا نیز تلاش کرد تا با ارائه و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت و با سود کم به افرادی که علاقه‌مند به سرمایه گذاری در روستاها بودند زمینه ایجاد اشتغال در روستاها را فراهم کند.

سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان تصریح کرد: مسئولان ارشد در امور روستایی، مدیران متولی در بحث روستاها و دهیاران و رؤسای شوراها با همدلی و همیاری یکدیگری می‌توانند زمینه ایجاد روستای پویا را فراهم کرده و اقتصاد و اشتغال پایدار در روستاها ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: با شناسایی این ظرفیت و پتانسیل زمینه بالفعل شدن آنها فراهم شده و می‌توانیم شاهد تحولی بزرگ در توسعه و آبادانی و عمران روستاهای استان باشیم.

انتهای پیام / ق

۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات اشتغال روستایی در دستور کار است

برچسب ها: اشتغال ، جوانان ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.