سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان

۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علیرضا محمدی مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت‌: امسال ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به حدود ۷ هزار و ۳۰۰ مددجوی کمیته امداد گیلان پرداخت می‌شود.

وی نیازسنجی فضای کسب و کار را نخستین مرحله از فرآیند اشتغالزایی و دریافت تسهیلات اعلام کرد و افزود: کارشناسان فنی کمیته امداد در هر کدام از شهرستان‌های استان گیلان زمینه‌های ایجاد شغل مورد نظر مددجو را بررسی کرده و توجیه اقتصادی آن را مشخص می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان استعدادسنجی و انجام مشاوره‌های شغلی را دومین مرحله از فرآیند اشتغالزایی مددجویان معرفی کرد و گفت: در این بخش استعداد متقاضی دریافت تسهیلات برای راه اندازی کسب و کار بررسی شده و سپس در صورت نیاز، آموزش‌های شغلی و مهارتی به صورت رایگان به وی ارائه می‌شود.

علیرضا محمدی افزود: کمیته امداد گیلان برای ارائه آموزش‌های مهارتی با مراکزی نظیر اداره کل فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، و جهاد کشاورزی با هدف اشتغالزایی و آموزش مهارت کسب و کار برای مددجویان همکاری می‌کند.

وی با بیان اینکه این نهاد حمایتی- امدادی از ۳ منبع اعتباری برای اعطای تسهیلات به مددجویان بهره می‌گیرد تصریح کرد: صندوق اشتغال نیازمندان کمیته امداد، معرفی مددجویان به بانک‌های عامل و استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی از جمله این منابع هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گیلان

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.