سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های شمال استان جزو حادثه خیزترین مناطق است

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: جاده‌های شمال استان جزو حادثه خیزترین مناطق محسوب می‌شود.

سرهنگ حجت فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات وضعیت راه‌های جاده‌های شمال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: محورهای شمالی استان با حجم تردد خودروها تناسبی ندارد و به همین دلیل کوچک‌ترین خطای انسانی در این زمینه منجر به تصادف می‌شود.

وی گفت: متاسفانه در چهار ماهه امسال شاهد افزایش 25 نفر متوفی در تصادفات جاده‌ای استان اردبیل هستیم که 66 درصد این تصادفات مربوط به جاده‌های شمال استان است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه سرعت و سبقت غیرمجاز عامل اصلی بسیاری از تصادفات در استان به شمار می‌رود و جاده‌های شمال استان جزو حادثه خیزترین مناطق محسوب می‌شود که نیازمند برنامه‌ریزی های لازم و اساسی برای ایمن سازی جاده‌ها هستیم تا شاهد چنین حادثه‌های سخت و دلخراش نباشیم.

فتاحی گفت: علی رغم این که در طول چندین سال گذشته با کاهش تصادفات جاده‌ای روبه‌رو بودیم ولی روند صعودی تصادفات جاده‌ای هم اکنون بسیار نگران کننده بوده و تلاش بر این است که با بررسی مشکلات در این زمینه تصادفات جاده‌ای را در شمال استان به حداقل برسانیم.

وی تصریح کرد: محورهای شمالی استان با حجم تردد خودروها تناسبی ندارد و این جاده ها دارای مشکلاتی از جمله وجود پیچ‌های خطرناک، اختلاف سطح، نبود روشنایی مناسب و نبود خط کشی در حاشیه جاده هستند که به همین دلیل کوچک‌ترین خطای انسانی در این زمینه منجر به تصادف می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: باید در امر فرهنگ سازی مناسب و بحث ایمنی راه‌ها برنامه‌های مناسبی تدوین شود و اعمال قانون توسط پلیس به طور منظم انجام شود تا بتوانیم در کاهش تصادفات در سطح استان به ویژه جاده های شمال به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و مشکلات را در این زمینه به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ع

افزایش تصادفات در محورهای شمالی استان اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.