سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

سه کرسی بین المللی در اختیار ووشوی ایران

سه کرسی بین المللی در اختیار نمایندگان ووشوی ایران قرار گرفت تا همچنان ووشوی کشورمان جایگاه رفیعی در سطح آسیا و جهان داشته باشد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و  به نقل از  فدراسیون ووشو؛ چهل و ششمین نشست هیات رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا، امروز (شنبه) در شهر «جاکارتا» اندونزی با حضور «مهدی علی نژاد» رئیس فدراسیون ایران و نایب رئیس آسیا برگزار شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

در این نشست در خصوص اعضای چهار کمیته فدراسیون ووشوی آسیا تصمیم گیری شد، که «مهرداد شیرازی» به عنوان نایب رئیس کمیته فنی منصوب شد. «امیرعباس لشگری» نیز به ریاست کمیته پزشکی آسیا رسید و همچنین «امیر صدیقی» نایب رئیس کمیته توسعه و بازاریابی شد. این سه نفر برای نخستین بار در فدراسیون ووشوی آسیا، صاحب کرسی شدند.

«مهدی علی نژاد» نیز به عنوان نماینده هیات رئیسه آسیا، نظارت بر کمیته فنی فدراسیون ووشوی قاره کهن را برعهده گرفت.در این نشست، قوانین اولین دوره مسابقات ووشو - کونگ فو سنتی آسیا که اواخر «نوامبر» در «نانیجنگ» چین برگزار می‌شود، نهایی شد و به زودی در اختیار کشور‌ها قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:وزن کشی مسابقات ووشو برگزار شد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.