سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدرقه نمایندگان خراسان شمالی عازم جاکارتا

مراسم بدرقه کاروان اعزامی خراسان شمالی به بازی‌های آسیایی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی، رئیس شورای شهر بجنورد، ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی و چندی از پیشکسوتان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛  کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: کاروان اعزامی خراسان شمالی به بازی‌های ۲۰۱۸ اندونزی شامل سه ورزشکار ، دو داور و یک مربی از هیات جودو و کوراش استان است.
وی افزود: این استان سالیان درازی است که در بازی‌های آسیایی نماینده نداشته و امسال با حضور ۴ نماینده ۲ کوراشکار ، یک جودوکار و یک دومیدانی کار افتخاری بزرگ نصیب مردم شده و باید قدردان زحمات این ورزشکاران و مربیان دلسوزشان باشیم.
بهادری همچنین از اعضای شورای شهر خواست تا با تصویب جوایزی به‌عنوان قدردانی از زحمات ورزشکاران قدمی در راستای انگیزه دهی و ادای دین به ورزشکاران پرتلاش استان به‌ویژه ورزشکاران اعزامی به جاکارتا بردارد.
مهدی محمدی رئیس شورای شهر بجنورد هم ضمن ابراز مسرت از حضور نمایندگان خراسان شمالی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ این حضور را مایه افتخار و مباهات استان دانست.
رضا مهنان مربی تیم ملی کوراش هم در این مراسم گفت: اگر موفقیتی تاکنون برای تیم کوراش استان حاصل‌شده نتیجه تلاش همه اعضا از رئیس هیات تا تمامی مربیان و ورزشکاران بوده و حاصل یک کار تیمی منسجم است
وی همچنین از حامیان ورزشکاران خراسان شمالی تشکر کرد و گفت: امید است بتوانیم نتایج تلاش و تمرینات شبانه‌روزی‌مان را بگیریم و دست‌پر از جاکارتا برگردیم
بهزاد وحدانی کوراشکار شایسته کشور و یکی از ورزشکاران اعزامی به جاکارتا نیز گفت: از همه تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند و امیدوارم بتوانم در بازی‌های آسیایی بهترین نتیجه را برای مردم کشورم و استانم کسب کنم.
وی افزود: شاید این آخرین حضورم در دنیای ورزش حرفه‌ای باشد لذا امیدوارم با پایانی خوش به دوران قهرمانی‌ام پایان بدهم و همچنین از زحمات فراوان رضا مهنان مربی و دیگر زحمت کشان قدردانی می‌کنم
الیاس علی‌اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش و دیگر اعزامی به جاکارتا نیز اظهار کرد: جاکارتا را تقریباً آخرین مقصدم در دنیای ورزش قهرمانی می‌بینم و امیدوارم بتوانم با مدالی خوش‌رنگ به پایان ببرم و نماینده شایسته‌ای برای استان باشم.
الیاس علی‌اکبری کاپیتان تیم ملی کوراش ، بهزاد وحدانی کوراشکار خراسان شمالی ، محمد محمدی بریمانلو جودوکار پرافتخار استان سه نماینده هیات جودو و کوراش خراسان شمالی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ هستند و همچنین کوروش خسرویار رئیس هیات جودو و کوراش خراسان شمالی ، مدیر تیم‌های ملی کوراش و داور بین‌المللی سه ستاره کوراش و بتول پاکروح داور دوستاره کوراش نمایندگان داور استان در بازی‌ها حضور دارند و رضا مهنان مربی خراسان شمالی نیز مربی تیم ملی کوراش را همراهی می‌کند و فریبا باقری باغان نائب رئیس انجمن کوراش کشور سرپرست کاروان اعزامی کوراش است.
گفتنی است: در پایان مراسم با اهدا گل و آرزوی سلامتی و موفقیت و رد کردن از زیر قرآن ، ورزشکاران برای اعزام به بازی‌ها بدرقه شدند.
انتهای پیام / ب

اعزام نمایندگان خراسان شمالی به رقابت‌های جودو و کوراش جاکارتا

برچسب ها: ورزش و جوانان ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.