سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در خوزستان

سرپرست معاونت بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تسهیلات بانکی شامل پرداخت ۲۵۰ میلیون ریال با کارمزد ۵ درصد برای هر واحد فرسوده و غیرمقاوم روستایی و بازپرداخت ۱۵ ساله خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا عبداللهی، سرپرست معاونت بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان بیان داشت: تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای نوسازی و مقاوم سازی 8 و 500 واحد مسکن روستایی در استان خوزستان تامین شده است.

وی افزود: از بانک های عامل می خواهم در پرداخت تسهیلات بانکی سخت گیری نکنند تا روستاییان بتوانند از این فرصت برای مقاوم سازی مسکن خود استفاده کنند و بخش اعظم سود تسهیلات بانکی را دولت پرداخت خواهد کرد.

عبداللهی عنوان کرد: درصورت تکمیل سهمیه بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در خوزستان ، امکان افزایش سهمیه وجود دارد و همچنین از ساکنان روستایی استان می خواهم با توجه به غیرمقاوم بودن مسکن روستایی و احتمال تخریب بر اثر حوادث طبیعی ، از تسهیلات ویژه روستایی برای مقاوم سازی منازل خود استفاده کنند.

 سرپرست معاونت بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان در پایان گفت: وام مسکن روستایی به شهرهای زیر25هزاری نفر استان با کارمزد 5 درصد نیز تعلق می گیرد از متقاضیان ساکن در شهرهای زیر 25هزار نفری استان خواست برای تشکیل پرونده به بنیاد مسکن مراجعه و یا از طریق دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/م

تخصص اعتبار برای مقاوم سازی مسکن روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.