سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت سرمایه‎گذاری در حمایت از تولید داخلی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمینه‎سازی برای سرمایه‎گذاری در راستای رونق و حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی در استان ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دغدغه اصلی دولت دوازدهم زمینه سازی برای سرمایه گذاری در امر تولید داخلی و اشتغالزایی است و هیچ‌گونه قصور و تعلل از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در خدمات رسانی و تأمین به موقع منابع مالی در این راستا قابل پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه رفع موانع تولید داخلی با جدیت در دستور کار قرار دارد افزود: مانع تراشی و ایجاد مشکل در امر تولید و اشتغال در این برهه زمانی، خیانت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بانک‌های عامل و دستگاه‌های خدمات رسان موظفند مصوبات و تعهدات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را عملیاتی کنند و به سرانجام برسانند.

عباسی ادامه داد: از ابتدای امسال، ۸۳ مصوبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تصویب رسیده که ۵۳ مورد آن اجرایی شد و ۳۰ مورد مابقی در حال پیگیری است.

گفتنی است: در این نشست، مشکلات وثیقه بانکی، تقسیط بدهی و تأمین سوخت و زیرساخت ۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی شد.

انتهای پیام/خ

تصویب ۸۳ مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.