سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدل موی آمریکایی هم در ترکیه تحریم شد!

یک سلمانی در شهر «اونیه» ترکیه در واکنش به تشدید تنش میان این کشور و آمریکا گفت دیگر مدل موی آمریکایی را برای مشتری‌هایش استفاده نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وال استریت ژورنال، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه به شدت از آمریکا و فشار‌های تجاری آن بر آنکارا انتقاد کرد. رئیس جمهور ترکیه خواستار تحریم آیفون‌های شرکت اپل و دیگر محصولات الکترونیکی آمریکا شد.

در پی جنگ تجاری که واشنگتن به راه انداخته ابراز تنفر ترکیه‌ای‌ها از آمریکا در فضای مجازی چند برابر شده است و بعضی از مردم ویدیو‌هایی از خودشان در حال سوزاندن دلار و وسایل الکترونیکی آمریکا منتشر کرده‌اند.

«روحی تاس» که یک سلمانی در شهر «اونیه» در ترکیه دارد می‌گوید به این دلیل که تحریم‌های آمریکا باعث شده متضرر شود دیگر مدل «آمریکَن» را برای مشتری‌هایش  استفاده نمی‌کند.

با اینکه این مدل که در بغل سر کوتاه و در بالای سر بلندتر است در میان جوانان خیلی محبوب است، سلمانی‌های دیگر نیز آن را تحریم کرده‌اند. روحی تاس می‌گوید: «وقتی ارزش دلار پایین بیاید دوباره طبق این مدل مو کوتاه می‌کنم. به آمریکا بگویید با ترکیه درنیفتد.»

جامعه تجاری آمریکا و ترکیه هشدار داده‌اند ادامه این روند نتایج فاجعه‌باری به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، آمریکا ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
بهترين نوع تحريمشون همين است ،چون ابزار ديگه اي ندارند