سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بنیاد مسکن کشور؛

ضرورت سامان دهی روستاهای کشور

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور استان کرمان گفت: سالانه ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا در یک دوره ۱۰ ساله روستا‌های کشور را سر و سامان بدهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور امروز در بازدید عصر دیروز از مناطق زلزله زده کرمان گفت: گفت: سالانه ۳۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا در یک دوره ۱۰ ساله روستا‌های کشور را سر و سامان بدهیم.
شاملودر شهداد از تخصیص سهمیه قیر رایگان از منابع ملی با تخصیص ۱۰۰ درصدی برای روستا‌هایی که طرح هادی مصوب دارند خبر داد وافزود: در حداقل زمان ممکن عملیات مقاوم سازی و بازسازی را در این مناطق به اتمام می‌رسانیم.

وی گفت: در این راستا تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده که ۵ میلیون تومان آن بلاعوض است و به ازای هر واحد نیز مبلغ دو میلیون تومان سیمان رایگان اختصاص داده شده است.

معاون عمرانی روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: هم اکنون دوره طرح ۷۰۰۰ روستای کشور تمام شده، اما به لحاظ تامین نشدن اعتبار نیازمند ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر برای ایجاد طرح هادی در کشور هستیم.

پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه بخش شهداد هم روی نوار زلزله قرار دارد گفت:با توجه به محرومیت مردم منطقه سقف تسهیلات بانکی در این خصوص باید افزایش یافته و برای جوانانی که فاقد زمین هستند در طرح هادی زمین در نظر گرفته شود.

شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از مناطق زلزله زده کرمان شهداد و روستا‌های چهارفرسخ و سیرچ در استان کرمان بازدید کرد.
انتهای پیام/ح

ضرورت سامان دهی روستاهای کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.