سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی جرایم ۱۵۷ کارفرمای خوش‎حساب

۱۵۷ کارگاه تولیدی در استان چهارمحال و بختیاری از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از بهره‎مندی ۱۵۷ کارگاه تولیدی، صنعتی، خدماتی و معدنی این استان در فاز سوم از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب طی سال جاری خبر داد.

غلامرضا محمدی گفت: این طرح به استناد ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز‌های کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده ۱۰۴ قانون مالیات‌های مستقیم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سال‌های ۹۶ و ۹۵ افزود: در این مدت، ٧٢٣ کارفرمای کارگاه‌های تحت پوشش در چهارمحال و بختیاری به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کردند که پس از بررسی در کمیته استانی، ٦٢٠ کارفرمای خوش حسابی که دچار بحران ناشی از حوادث غیرمترقبه، تحریم‌ها و نوسانات ارزی شده بودند، از مزایای این قانون بهره‌مند شدند.

محمدی اضافه کرد: ریزش کل جرایم این تعداد کارفرما، ۲۶ میلیارد و ۲۹۷ میلیون ریال در راستای رفع بحران بود.

وی ادامه داد: فاز سوم این طرح نیز از ۱۰ اردیبهشت تا ۲۰ تیرماه امسال در چهارمحال و بختیاری اجرا و در این مدت ١٧٩ درخواست به کمیته بررسی در شعب استانی ارسال شد.

محمدی گفت: پس از رسیدگی، ١٥٧ درخواست مورد تأیید قرار گرفت که در صورت پرداخت در موعد مقرر مبلغ ۲۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال از کل جرایم کارفرمایان متقاضی ریزش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ف

طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.