سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشودگی جرائم دیرکرد واحد‌های صنعتی فارس

جرائم دیرکرد واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس به مناسبت گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک بخشوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: واحد‌های صنعتی مشمول تا پایان هفته دولت فرصت دارند از این مشوق استفاده کنند.

وی افزود: واحد‌های صنعتی و تولیدی دارای قرارداد حق بهره‌برداری از زمین، اعیانی و تأسیسات، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اعم از صنعتی، بنگاه‌های خدمات عمومی، واحد‌های فناوری و کسب‌وکار و واحد‌های کارگاهی که مشمول پرداخت تعدیل بدهی معوق بوده و تاکنون موفق به پرداخت مبالغ اعم از اصل بدهی و تعدیل معوقه نشده، می‌توانند از این مشوق استفاده کنند.

فتوحی ادامه داد: واحد‌های تولیدی بهره‌بردار دارای پایان کار یا در مرحله نصب ماشین‌آلات هم در صورت پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، مشمول ۶۰ درصد بخشودگی جرائم دیرکرد می‌شوند.

مدیر عامل شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: چنانچه این واحد‌ها ۱۰۰ درصد مبلغ اصل بدهی واحد تولیدی و صنعتی را پرداخت کنند تا ۸۰ درصد مبلغ جرائم تأخیرآن‌ها بخشیده می‌شود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: واحد‌های صنعتی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد هم مشمول این مشوّق‌ها خواهد شد.

وی گفت: چنانچه برنامه ساخت و ساز این واحد‌ها با برنامه زمان بندی مصوب شده در هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطابقت داشته باشد، در صورت پرداخت ۵۰ درصد اصل بدهی، شامل ۵۰ درصد بخشودگی جرائم دیرکرد و در صورت پرداخت ۱۰۰ درصدی، مشمول تخفیف ۷۰ درصدی می‌شوند.

فتوحی تأکید کرد: واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که همه مبالغ اسناد تعهدی شان را پرداخت کرده اند، اما تعدیل آن‌ها مورد بخشودگی قرارنگرفته است هم مشمول این تخفیفات خواهند شد.

استان فارس با ۶۱ شهرک صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده و تاکنون بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ قرارداد با متقضایان منعقد شده است.
انتهای پیام/ر

بخشودگی جرائم دیرکرد واحد‌های صنعتی 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.