مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری برای ۳ شهرک صنعتی در شهرستان فیروزآباد خبر داد.

اختصاص مشوق‌های سرمایه گذاری برای ۳ شهرک صنعتی فیروزآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد، گفت: اختصاص این مشوق‌ها، با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه صنعتی و جذب سرمایه گذار جدید انجام می‌شود.

وی کاهش سهم نقدی به ۱۰ درصد با اقساط ۴۲ ماهه و بازپرداخت اسناد تعهدی تا سقف ۵۰ درصد به شرط ایجاد اشتغال و بهره برداری را از مهمترین مشوق‌هایی برشمرد که برای سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.

فتوحی ادامه داد: با شرایط جدید و نیز فراهم بودن زیرساخت‌ها، روند سرمایه گذاری و توسعه صنعتی در این شهرستان شتاب خواهد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اینکه طرح توسعه شهرک صنعتی روزبدان در دستورکار قرارداردگفت: طرح ساخت تصفیه خانه در شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد، بزودی انجام خواهدشد.

فتوحی گفت: شهرک صنعتی روزبدان فیروزآباد با ۶۱ هکتار مساحت، ظرفیت استقرار بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی برای افزون برهزار نفر را دارد.

وی افزود:در حال حاضر ۶۱ قرارداد سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی منعقد که از این تعداد ۲۶ واحد با اشتغالزایی ۲۲۰ نفر در مرحله بهره برداری وسایر واحد‌ها نیز در مرحله ساخت و ساز است.

وی افزود: در شهرستان فیروزآباد علاوه برشهرک صنعتی روزبدان شهرک صنعتی میمند و همچنین ناحیه صنعتی جایدشت هم آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از سرمایه گذاران حمایت حداکثری خواهد کرد.

فتوحی افزود: در ناحیه صنعتی جایدشت ۹۰ درصد مشوق و در شهرک صنعتی میمند هم ۷۰ درصد مشوق سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ر

فراهم بودن زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فیروزآباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.